Cum să organizăm eficient un dulap pentru oficiu ca să încapă tot și de toate?
Cu siguranță, te-ai confruntat, și nu o dată, cu veșnica problemă a oricărui oficiu open-space – prea puțin spațiu în dulapuri. Fie că ai prea multe mape, cărți sau birotică – un dulap de oficiu eficient trebuie să ofere spațiu pentru toate. Iar acest lucru e posibil, dacă din start este organizat ținând cont de necesitățile individuale ale celor ce îl folosesc. Poți alege un model standard, cu rafturi și sertare limitate, sau, în cel mai bun caz, apela la un producător de mobilă la comandă.
La ValdiMobila, companie autohtonă producătoare de mobilier, suntem mereu dornici să creăm modele unice de dulapuri, pentru orice încăpere, inclusiv oficii. Iar primul pas este proiectarea. Sfatul cel mai important, atunci când alegi un dulap, în oficiu, casă, apartament – să te gândești din timp ce lucruri urmează să păstrezi în el. Împreună cu designerii noștri specializați vei putea alege modelul potrivit pentru tine. Iar în plus, ai parte de proiectare individuală 3D a viitorului dulap.
Idei de organizare a dulapurilor
Dacă totuși încă nu știi sigur ce lucruri urmează să păstrezi în dulapurile pentru oficiu, cât de multe sertare, rafturi îți trebuie sau ce model ți se potrivește cel mai bine, există câteva reguli generale, ce ne permit să organizăm eficient spațiu în orice dulap. Iată care sunt cele mai important idei de organizare a dulapurilor pentru a crea un spațiu funcțional, comod în utilizare pentru toți cei din oficiu:
- Alege un dulap cu dimensiuni optime, ca să fie cât mai încăpător, dar și să se integreze cu succes in designul general. Fie că vă dorești un dulap mare, sau câteva dulapuri mici, încearcă să păstrezi același stil pentru fiecare.
- Combină eficient sertarele. Fie că optezi pentru un dulap cu uși glisante, deschidere clasică, una sau două uși, încearcă să folosești cât mai eficient spațiul și să adăugi cât mai multe sertare, rafturi, în funcție de necesități. La un dulap de birou, acestea sunt și mai utile, ajutându-ne să organizăm logic mapele, cărțile, documentele.
- Nu uita de lucrurile mici. Ce fel de birou fără rechizite? Iar ca să nu ne încurce pe masă, trebuie să organizăm spațiu și pentru ele. Soluția pot fi niște sertare mici cu mecanisme moderne.
- Dacă ai nevoie de și mai mult loc, optează pentru rafturi deschise. Sunt lucruri pe care putem să le stocăm, chiar fiind la vedere, cum ar fi cărțile. Pentru acestea, poți alege rafturi deschise. În primul rând îți va fi mai ușor să le iei de pe ratf, dar și vor servi pe post de decor în designul general.
- Nu păstra lucrurile inutile în dulap. Albert Einstein spunea: „din dezordine, găsim simplitatea.” Un dulap perfect nu este acela în care încap cât mai multe lucruri, ci unde toate lucrurile sunt organizate în așa mod încât să ai mereu acces liber la ele.
Daci, dacă nu mai ai spațiu suficient în dulapurile de oficiu, ValdiMobila știe cum să organizeze corect orice model de dulap, ca să încapă toate lucrurile necesare. Te așteptăm cu drag în show-room-ul nostru de pe strada Uzinelor 171/3 să discutăm despre toate detaliile și să proiectăm împreună cele mai bune dulapuri.