Ce mobilier se potriveşte în oficiu?

Amenajarea biroului. Reguli simple pentru alegerea mobilierului perfect

Mobila in oficiu

Pentru unii oameni birourile au devenit în sensul direct al cuvântului, a doua casă. Zilnic ne petrecem o perioadă îndelungată de timp în oficiu, la masa de calculator, iar amenajarea potrivită a acestuia, joacă un rol important în crearea unei atmosfere perfecte pentru muncă. Soluția unei încăperi confortabile, este mobila de birou, aleasă, aranjată, combinată corect. Iar ca fiecare piesă să devină, asemeni unui puzzle, un tot întreg, puteți opta pentru mobila la comandă, creată conform propriilor preferințe, mărimi, necesități.

Amenajarea unui oficiu modern, confortabil, presupune respectarea unor reguli simple dar primordiale. Cu toții știm că un oficiu în care personalul se simt bine, este un factor important pentru succesul întregii companii. Mobila pentru birou se diferențiază de piesele obișnuite, prin câteva caracteristici care se referă la gradul de funcționalitate, calitate, stil specific acestei categorii. În continuare vom analiza câteva aspecte simple ce țin de amenajarea oficiilor.

Mobilier pentru oficiu

  1. Aspectul estetic

De regulă, fiecare birou de lucru este amenajat într-un stil stabilit din timp de către designeri, iar după ce s-au făcut toate lucrările de reparație, urmează cel mai important detaliu: alegerea mobilierului de birou care se va integra perfect în încăpere. Nu se recomandă să alegeți piese de mobilier prea stridente, însă, nici prea deprimate, monotone. A fost dovedit de nenumărate ori, că productivitatea muncii în oficiu, depinde nemijlocit de mediul din jur.

  1. Comoditatea

Confortul este un aspect la fel de important ca și designul ales. Un oficiu în care te simți bine atât psihologic cât și fizic, este mediul perfect pentru productivitate în muncă. De regulă, într-un oficiu confortabil, găsim: masa de birou, scaune, fotolii, dulapuri, rafturi. Integrat corect în încăpere, mobilierul fie clasic sau modern, va asigura confort maxim pe toată durata zilei de muncă, iar ce poate fi mai important decât să te simți ca acasă.

  1. Funcționalitatea

Aspectul funcțional va rămâne mereu important în stabilirea unui mediu de lucru potrivit. Nu uitați de faptul că pe lângă locurile confortabile pentru personal, oficiile trebuie dotate cu mobilier pentru depozitarea documentației și altor obiecte: mese cu sertare, cât mai multe rafturi sau etajere, dulapuri cupe sau obișnuite, accesorii etc. Mobilierul din oficiu trebuie să fie super-funcțional, ca exploatarea lui să vă aducă doar stări de liniște, confort. 

  1. Rezistența

Și ultimul, dar nu cel din urmă aspect, este rezistența. Un mobilier calitativ vă poate sluji un timp îndelungat, fără a cere anumite investiții adăugătoare. Pentru cei care își doresc un mobilier de lux, pot opta pentru mobila din lemn. Iar dacă totuși vă gândiți la oferte de mobilă mai ieftine, puteți alege MDF sau PAL, materiale cu un preț mai accesibil decât lemnul, dar care exploatate corect, sunt durabile în timp.  

Compania producătoare de mobilă și uși la comandă, ValdiMobila, vă poate ajuta în amenajarea oficiului perfect, cu piese de mobilier stilate, calitative, la prețuri accesibile. Doar la noi puteți comanda orice tip de mobilier pentru birou, spații comerciale și casă, iar noi vă garantăm un raport optim preț calitate, efectuarea comenzilor într-un timp record. Alegând compania noastră, aveți parte de proiectare 3D individuală, livrare, instalare gratuită în raza orașului Chișinău. Cei 13 ani de experiență pe piața din Moldova, sunt dovada vie a măiestriei și calității mobilei noastre.

ValdiMobila - mobila creată pentru tine!