27Jan

Cum să organizăm eficient un dulap pentru oficiu ca să încapă tot și de toate?

Comentarii

Cu siguranță, v-ați confruntat, și nu o dată, cu veșnica problemă a oricărui oficiu open-space – prea puțin spațiu în dulapuri. Fie că aveți prea multe mape, cărți sau birotică – un dulap de oficiu eficient trebuie să ofere spațiu pentru toate. Iar acest lucru e posibil, dacă din start este organizat ținând cont de necesitățile individuale ale celor ce îl folosesc. Puteți alege un model standard, cu rafturi / sertare limitate, sau, în cel mai bun caz, apela la un producător de mobilă la comandă.

La ValdiMobila, companie autohtonă producătoare de mobilier, suntem mereu dornici să creăm modele unice de dulapuri, pentru orice încăpere, inclusiv oficii. Iar primul pas este proiectarea. Sfatul cel mai important, atunci când alegeți un dulap, în oficiu, casă, apartament – gândiți-vă din timp ce lucruri urmează să păstrați în el. Împreună cu designerii noștri specializați veți putea alege modelul potrivit pentru dvs. Iar în plus, vă oferim proiectare individuală 3D a viitorului dulap.

Idei de organizare a dulapurilor

Dacă totuși încă nu știți sigur ce lucruri urmează să păstrați în dulapurile pentru oficiu, cât de multe sertare, rafturi vă trebuie sau ce model vi se potrivește cel mai bine, există câteva reguli generale, ce ne permit să organizăm eficient spațiu în orice dulap. Iată care sunt cele mai important idei de organizare a dulapurilor pentru a crea un spațiu funcțional, comod în utilizare pentru toți cei din oficiu:

  • Alegeți un dulap cu dimensiuni optime, ca să fie cât mai încăpător, dar și să se integreze cu succes in designul general. Fie că vă doriți un dulap mare, sau câteva dulapuri mici, încercați să păstrați același stil pentru fiecare.
  • Combinați eficient sertarele. Fie că optați pentru un dulap cu uși glisante, deschidere clasică, una sau două uși, încercați să folosiți cât mai eficient spațiul și să adăugați cât mai multe sertare, rafturi, în funcție de necesități. La un dulap de birou, acestea sunt și mai utile, ajutându-ne să organizăm logic mapele, cărțile, documentele.
  • Nu uitați de lucrurile mici. Ce fel de birou fără rechizite? Iar ca să nu ne încurce pe masă, trebuie să organizăm spațiu și pentru ele. Soluția pot fi niște sertare mici cu mecanisme moderne.
  • Dacă aveți nevoie de și mai mult loc, optați pentru rafturi deschise. Sunt lucruri pe care putem să le stocăm, chiar fiind la vedere, cum ar fi cărțile. Pentru acestea, puteți alege rafturi deschise. În primul rând vă va fi mai ușor să le luați, dar și vor servi pe post de decor în designul general.
  • Nu păstrați lucrurile inutile în dulap. Albert Einstein spunea: „din dezordine, găsim simplitatea.” Un dulap perfect nu este acela în care încap cât mai multe lucruri, ci unde toate lucrurile sunt organizate în așa mod încât să aveți mereu acces liber la ele.

Nu mai aveți spațiu suficient în dulapurile de oficiu? ValdiMobila știe cum să organizeze corect orice model de dulap, ca să încapă perfect, toate lucrurile necesare. Vă așteptăm cu drag în show-room-ul nostru de pe strada Uzinelor 3 să discutăm despre toate detaliile și să proiectăm împreună cele mai bune dulapuri. În plus, vă oferim livrare + asamblare gratuită în Chișinău.   

Distribue prietenilor